Formfarmen är ett litet och smidigt företag som kan växa efter uppdragens storlek och budget.
I snart 30 år har vi hjälpt kunder att:
- Leverera trycksaker med hög kvalitets- och designkänsla »
- Lyfta svåra frågor till att synas i ett större offentligt sammanhang »
- Spara pengar till statskassan
- Visa på äldrevård när den är som bäst
- Spegla känslan av att vara gravid och snart sprickfärdig »
- Inspirera till hur ideella föreningar kan utvecklas och stärkas och få sina medlemmar än mer engagerade
- Hjälpa hästföretagare att spara pengar genom att belysa energitjuvar och visa på klimateffekter i hästnäringen »
- Ta ett helhetsgrepp kring kommunikationen: 1. Sätta upp mål 2. Formulera en kommunikationsplattform 3. Skriva ihop en handlingsplan/budget 4. Verkställa 5. Summera och utvärdera »
Är du nöjd är vi nöjda!
En förutsättning för att våra kunder är nöjda, är att samarbetet mellan oss och er är så transparent som möjligt. Vi behöver dela erfarenheter och kunskaper, för att tillsammans hitta fram till bra lösningar. Vi har en bred erfarenhet i ryggsäcken och ni vet hur er verksamhet ser ut och fungerar. Tillsammans är vi ett bra team! En viktig förutsättning är att vi ger varandra möjlighet att lyckas med projektet, dvs rimliga resurser i form av tid och ersättning.
Fem utmaningar och tre självklarheter
Vi står alla, oavsett om vi jobbar med B2B eller B2C, inför en ökad urbanisering, mer komplexa produkter/tjänster, en varumärkesexplosion, en kommunikationsteknologi som möjliggör ”Global-by” och ett köpbeteende som är efterfrågestyrt.
Men vi behöver fortfarande:
1. Väcka intresse
2. Vägleda köp
3. Locka till återköp
Det är bara HUR vi gör detta som skiljer sig lite mot för några år sedan.